Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Głogów
Długopis reklamowy- prosty sposób na dyskretną promocję firmy

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Gadżety reklamowe od lat są wykorzystywane jako efektywna forma marketingu. Już wielu przedsiębiorców z różnej branży przekonało się o ich skuteczności- zarówno właściciele dużych, jak i małych firm. Niewielki przedmiot z logo i nazwą firmy jest dyskretną i nienachalną reklamą, która może znacznie wpłynąć na odbiór marki przez konsumentów. Gadżety reklamowe pozwalają firmie zaistnieć w świadomości konsumenckiej lub wspomóc budowanie jej wizerunku. Czasem służą również do wypromowania nowego produktu lub usługi.
Długopis reklamowy- prosty sposób na dyskretną promocję firmy

Przedmiot, z którym obdarowani konsumenci obcują na co dzień, nieustannie przypomina im o istnieniu firmy i podświadomie wpływa na ich decyzje zakupowe. Ta forma promocji niemal zawsze jest odbierana przez klientów pozytywnie- nie traktują jej jak nachalnej reklamy, lecz raczej jak sympatyczny gest. Aby jednak gadżety promocyjne rzeczywiście okazały się skuteczne, muszą spełniać kilka warunków. Przede wszystkim powinny być trwałe, estetyczne oraz praktyczne.

Długopis reklamowy- praktyczny prezent dla klientów

Firmy wykorzystują różne przedmioty w celach promocyjnych. Jednak jednym z najpopularniejszych, a zarazem najbardziej skutecznych gadżetów jest długopis reklamowy. Dlaczego można tak powiedzieć? Patrząc na sprawę z perspektywy odbiorcy, długopis jest praktycznym prezentem. Przydaje się zarówno zwykłym konsumentom, jak i kontrahentom. A jak wykazują badania, odbiorcy najlepiej oceniają gadżety reklamowe, które są przydatne w codziennych czynnościach.

Niemal każdy z nas używa artykułów piśmienniczych. Jeśli więc na długopisie znajduje się logo i nazwa firmy, obdarowana nim osoba bardzo często ma z nią styczność. Użytkownik takiego gadżetu przyzwyczaja się do marki i chętniej będzie korzystał z jej usług. Ponadto, gdy długopis reklamowy jest używany w biurze lub innym miejscu pracy, odwiedzające je osoby również stykają się z marką. Przekaz reklamowy trafia w ten sposób nie tylko do samego obdarowanego, ale również do jego otoczenia.

Długopisy reklamowe - tanie i uniwersalne

Inną zaletą długopisów wykorzystywanych w celach marketingowych jest ich niska cena. Zakup stu długopisów to dla firmy wydatek rzędu zaledwie kilkudziesięciu złotych. Można wykorzystać je w wieloraki sposób. Przedstawiciel firmy może wręczać długopisy klientom i kontrahentom zamiast wizytówki- jeśli tylko mają na sobie nazwę i logo firmy oraz jej dane teleadresowe, idealnie nadają się do tego celu.

Długopisy reklamowe, takie jak np. z oferty na gadzety-reklamowe.com, można też wyłożyć w biurze, czy sklepie bądź dołączać do sprzedawanych produktów. Możliwości jest wiele. Sam długopis także może przybierać różne formy. Ważne natomiast, by był estetyczny i solidny. Świetnie sprawdzają się zarówno eleganckie długopisy z grawerem, jak i proste długopisy z nadrukiem wykonane z dobrego jakościowo plastiku. Niezależnie od tego, na jaki rodzaj długopisów reklamowych zdecyduje się firma, może mieć pewność, że to dobra inwestycja. Nie bez przyczyny te praktyczne gadżety są już od lat wykorzystywane w strategii marketingowej wielu przedsiębiorstw!


MR



o © 2007 - 2020 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 26 listopada 2020
Imieniny
Leona, Leonarda, Lesławy

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl
Ogłoszenia nieruchomości